saja suka3..

Assalamualaikum..

aku dulu, zaman muda-muda...suka juga berkarya..hmm, dulu la..saat aku tak terikat dengan masa..sekarang banyak da masa aku dicuri dengan tugas dan hiburan..hehehee..
dulu..aku suka luahan rasa dengan kata-kata susunan..sekarang, aku lebih kepada jujur terang-terangan..hmm..mungkin cara dulu lebih berkesan dan tak menyakitkan kut..maaf ye kawan2..hihiii..^^

sikit nak kongsi ni..

"dulu..waktu kau keseorangan..aku lah teman, aku lah kawan..
  sekarang..bila kau dah berteman, berkawan..aku..jadi bayang-bayang..
  mungkin silap aku..tak sedar dengan kekurangan..
  mungkin..kau lebih gembira dengan hidup kau sekarang..
  aku..akan masih mendoakan kebahagian semua teman.."


”Jika kamu bertiga maka janganlah dua daripada kamu bercakap-cakap meninggalkan yang ketiga kerana perbuatan begini akan mendukacitakannya.” 





kawan-kawan..singgah la dinding blog zahiriladzim..si hero ini sangat suka dengan kata-kata susunan..aku rasanya pernah post pasal si hero ni..best taw..^^

p/s: ok2..kata-kata susunan aku tak best pun kan, and sebab tu tajuk post ni 'saja suka3'...hehehee..^^ tq sebab bace..

No comments:

Post a Comment