sedang berusaha..

Assalamua'laikum..

hmmm...maaf ye semua...
maaf jika aku pernah mengguris perasan, ikhlas..betul aku ikhlas memohon kemaafan..maaf sekali lagi jika aku tidak sedar sedang melakukan kesilapan..

maaf..mungkin silap aku, mungkin silap cara aku..tapi aku sedang berusaha..jujur..aku sedang berusaha membetulkan sikap aku...mungkin aku sering kasar dalam cara dan kata-kata..tapi betul..aku sedang berusaha..jangan mengelak dari aku, tegur jika aku silap tapi harap jujur berhadapan..mungkin nampak kuat pada luaran, tapi rapuh lemah didalam..maaf, tapi aku hanya manusia..

tapi...tolong, don't judge a book by it's cover..lemah aku rasa, seperti hilang satu semangat dalam diri...(*hidung da mula banjir..sob..sob)hmmm..Ya-Allah, ampunilah hamba mu yang serba kekurangan ini..kuatkan lah hamba mu ini dalam menghadapi dugaan mu..terima kasih kerana hadirkan insan2 yang menerima aku seadanya..aku akan terus berusaha dengan izin mu Ya-Allah berubah kearah yang lebih baik, insyaAllah..aja-aja fighting Umii..!!! 

sayang kat semua...!!!! ^^

No comments:

Post a Comment