no title

assalamualiakum..


tersentap, terguris, ternadah, diam aku masih diam.

pendam, sampai bila diluah yang sakit semula hati, yang pedih masih tidak difahami..mungkin silap tuan, silap pemilik, silap langkah tujuan, entah..

tinggal, tinggal seorang cuba menilik balik tutur tiap langkah yang dimana salah..koyak makin hati cuba dipujuk perasaan ini semua dugaan, ahhh! aku cuba teriak biar dengar saket perit hati tahan rasa terguris amarah, pekak, balik semula pekik jerit.

SAKIT KAU TAHU?! tak bukan, sebab yang kau fikir hati kau..aku? tak ada hati perasaan, sampai bila nak ditahan luka berdarah makin dalam dah ditendang-tendang rasa tak hendak lagi tahan.
akan masih cuba pujuk hati cuba faham, tapi tak janji sampai bila boleh tahan...salam.

tenang

Assalamualaikum


hati mata telinga jiwa..sayang

aq, masih berakit..mahu lebih kenal diri
aq, masih bertatih..mahu lebih kenal teman
aq, masih setia..mahu lebih dekat dengan Dia yang Maha Esa

ingat, aq harus ingat bahawa jangan digoncang jiwa yang kacau..perlu dipujuk hati agar tidak disisir akal yang waras..

yang di atas, jangan terlalu bangga diri
yang di bawah, jangan terlalu memencil diri

sayang, semua pun sayang..
tiap mahluk nafas dibumi, ada jiwa dan sayang..

tak apa, biar tidak sempurna..janji mahu belajar berjalan
tak apa, pasti ada yang setia..kerana itu nama teman

sabar, sabar ye hati sayang..mungkin kau harus mula dulu jika ada yang masih tak faham..bila jiwa lebih bertenang kejujuran dan ikhlas pasti datang..jujur aq sayang teman..

*In shaa Allah..aamiin..

01.01.2013??

Assalamualaikum..

wah..wah...wahhh...o-0

ok kawan-kawan, saat post ini ditaip jam di desktop menunjukkan pukul 12.09 a.m 1/1/2013..selamat tahun baru!!!!

ehemm..eheemm..testing 1 2 3...
ok, say bye2 to 2012..
next, 23 tahun??? aq?? wahhhh...macam tak nak percaya je kan..sepanjang jalan sangat banyak tulisan memory terkarang..aq, terasa kini akal makin mudah dibawa bincang hati..sangat banyak kehilangan dan kehadiran dalam demensi diri..setiap saat ada cerita, setiap cerita telah ditakdirkan oleh Dia Maha Pencipta. 

aq si watak kecik sangat bersyukur telah diberikan kesempatan untuk melalui jalan ciptaNya..Alhamdulillah, semoga saat, minit, jam, hari mendatang aq dan seluruh insan sayang aq sentiasa bahagia dalam lindungan Allah yang Maha Pengasih dan Penyayang..aamiin. ^^